Jag är mod?

Är du LIK MIG????//Justinbiebe
Forumindex → Allmänt → Är du LIK MIG????//JustinbiebeSkapa nytt inlägg
24. februari 2012 23:49
› Justinbiebercheyy
[] Du älskar Ponnisar?
[] Du gör ofta denna-------:c smileysen?
[] Du älskar Justin Bieber?
[] Du hatar denna smileysen -.-
[] Du älskar One Direction?
[] Du älskar djur? 
[] Du gillar att ha på dig mascara?
[] Du älskar att ha många posters på ditt rum?
[] Du har brunt hår?
[] Din favoritfärg är lila?
[] Du älskar nudlar?
[] Du gillar att sitta vid datorn halva dagen?
[] Du gillar tåg?
[] du är rädd för att flyga?
[] Du älskar romantiska filmer?
[] Du gillar att kludda på din hand?
[] Du tycker Louis Tomlinson är söt?
[] Du har en ipod?
[] du är snart 11 år?

1-5= Njaa.. du är inte så lika mig.
5-10= Du är väl lik mig lite.
10-13= Du är ganska lik mig!
13-15= Du är väldigt lik mig!
15-19= OMG! Du är jätte lik mig! MEJLA MIG !
ÅÅ ÄR JAG MODERATOR? <3333333333333

Kommentarer
Postat av: Andrea

man ser att du gillar gsm ;)

2012-03-06 @ 22:03:58
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0