Lördag 10/3

Hej på er!
Jag ska iväg och rida om 40 minuter!
På min mosters häst Midde!
Ska bli sååå kul!
Vad gör ni idag då?
Ikväll är det juu Melodifestivalen!
Vem hejar ni på?
Jag hejar såklart på sötnosen Ulrik!
Men jag är nog säker på att Loreen kommer vinna.
Hon är bra!
Jag ska också till min bonussyster och kolla på Mello där!
Åh, då blir det goood mat!!
Igår åt vi Tacos..
Haha, Ni tror nog att jag är konstig nu..
Men jag gillar inte pannkakor, Hamburgare eller köttbullar!
Hah.
Hoppas ni gillar att läsa min blogg!
Har inte så många läsare nu.
Ungefär 10 per dag..
Sprid!
Ska nog ha mer tävlingar!

Men vi ses!
Ska gå och göra iordning mig inför ridningen.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0