Nämen tjenare! Torsdag.

Hejhej bloggen!
Idag är jag sjuk...
Har väl typ känt mig dålig ganska länge men..
Hur mår ni?
Har precis kollat på Alpint.
Igår så red jag!
Vi hade faktiskt Horse Man Chip!
Det var jätte roligt.
Ni som inte vet vad det är så ska jag berätta.
Det är typ som markarbete med hästarna, så vi red inte.
Men det vi gjorde var att släppa 5 hästar lösa i ridhuset och då gick vi upp på läktaren!
Oh Ja..
Det blev lite bråk mellan Scooter och Goderik.
Och Shegal är såååååå söt!
Han tjuter som en liten valp!
Sen så longerade vi dom..
Och jag hade då Chanova.. Hon är så duktig!
Nu ska jag väl kolla lite på tv och så..
Men vi ses senare.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0